امان از روزگار
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان love is love و آدرس www.youhearthmeforever.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Hearth sea
آرام بگیــــــر دلـــــم...او بی تـــو آرام استـــــ ـ ـ
چهار شنبه 17 آذر 1394برچسب:, :: 23:59 ::  نويسنده : Ali       

سلام

چند روزیست  شدم عزیز دل همه!!!!

همه بهم توجه میکنند!!!

محبت های دروغین!!!

دلگرمیهای دروغین!!!!!

میدانی؟؟؟

در واقعیت تازه یادشان آمده ام

اره رسم دنیا همینه

تا وقتی هستی یادشون تو هم نیست

امان از وقتی که رفتنی میشی

همه یاده خوبی هایت میافتند !!!!!

عیب ندارد

 با همه این حرفها و صحبتها

من کینه ای به دل نگرفتم و سکوت کردم و حلالشان کردم .

ولی

آنها نمیدانند که من رفتنی نیستم !!!!

اخه میدانی ؟؟؟؟

خدا  اون بالا داره میبینه

میبنه که یه روزی یه دلشکسته و پشیمون

که تو باشی (N)

به من نیاز داری  و هق هق هایت به گوشش میرسد .

پس من را نگه میدارد

حتی اگر شود در نزدیکی زمین

زیر خروارها خاک سرد!!!!

کاش ما ادما یکم زود قدر داشته هامون و افراد کنارمون را داشتیم !!!

کاش......

(Pls comeback (N

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: